Cute Unicorn

#RIPGrandpaGrande

Idag (eller igår, idk amerikansk tid) så gick Arianas morfar bort x( han dog. 

Tycker det är hemskt, för han betydde så himla mycket för Ariana. Och han har alltid stöttat henne under hennes karriär osv. usch jag hatar döden D;

Grandpa Grande blev över 90 år gammal. Så vi tror att han dog av hans ålder. 

Jag kände såklart inte honom, så jag tycker det är fel att skriva mycket om någons liv som man knappt visste, men jag är säker att han har det väldigt bra där han nu är :)

(Inte min edit)
Fint collage på Ariana och Grandpa <3


Sötaste bilden <3

Till alla Arianators: Nu får vi verkligen visa Ari att vi finns för henne, det är vårat jobb som Arianators att vi ska stötta henne till 100%, så gör henne glad genom att skicka en tweet eller skriv nånting till henne genom en annan media :)

Rest In Peace Grandpa Grande, we love you <3

~Hannah





» Kajsa

Han var en fin människa. RIP Grandpa Grande, vi kommer att sakna dig </3

/Kajsa

2014-07-26 » 12:08:44
» Wilma

Nej vad synd, men Ariana är stark så hon klarar sig :/

2014-07-26 » 14:11:50

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback