Cute Unicorn

InStyle - Photoshoot!

Hej, Ariana har precis fotats inför omslaget och några andra bilder till den populära tidningen "InStyle"!
Här kommer bilder :)
 
 
Domhär bilderna är några av mina favoritbilder på Ariana någonsin, jag älskar hur högt kontrast bilderna har och + att Ariana ser så badass ut haha.
 
Och såhär blev omslagen :D
 
Älskar hela denna photoshooten, ny bakgrundsbild på telefonen haha!
Vad tycker ni om bilderna?
 
xoxo Hannah
 





» Indra

Bäst, särskillt den bilden när hon har händera i jackan :)

2014-11-09 » 16:08:48
» Kajsa

Älskar alla bilder, hon är så himla vacker. *_*

/Kajsa

2014-11-12 » 18:43:45

Jag tycker de blev fina!Den i svartvitt längst ner i högra hörnet gillar jag mest!

Svar: Åh jag med :)
Hannah & Kajsa

2014-11-14 » 18:01:33
» Lisa

JAG 'ÄLSKAR ARIANA GRANDE HON ÄR SÅ SÖTT MRN JAG SITTER PÅ TÅGET NU SÅ JAG MÅSTE SLUTA HEJDÅ....

Svar: HAHA OKEJ HEJDÅ 😂
Hannah & Kajsa

2015-03-09 » 14:32:43

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback