Cute Unicorn

Ari & Big Seans skidresa

 Hej!
 
För några dagar sedan så var Ariana på en rolig skidresa i Lake Tahoe med ingen annan än Big Sean, hennes nuvarande pojkvän. De hade gått omkring många rykten om att paret hade splittrats och att Big Sean dejtade någon annan, men Ariana och Sean  bevisade att detta inte var sant genom att dela med sig dessa söta bilder på Instagram av sin romantiska resa;
 
Det ser verkligen ut som att de hade kul tillsammans i snön ^_^ 
 
Kram Kajsa ♥
 
Shippar ni Big Sean och Ariana? Kommentera där nere vad du tycker om detta paret!
 
 





» Indra

Dem är det gulligaste paret någonsin *-* Älskar att se dem ihop ♥

2015-01-06 » 11:54:12

Hej, förlåt om jag stör eller så vill inte verka jobbig men jag undrar om jag skulle kunna få vara med och äga er blogg, har själv varit en arianator sen 2010 och det skulle vara sjukt roligt att få vara med på er blogg, jag kan nästan allt om ariana❤ som tillexempel att hon just nu är i LA ❤
Jag lovar att jag inte förstör er blogg om jag hjälper till❤ om ni inte vill kan jag ju ändå mejla information om Ariana typ vart hon är osv❤
Hoppas ni är intresserade❤
Förlåt om jag störde

Svar: Hej, tyvärr så söker vi inte några nya bloggerskor som kan "medverka" i våran blogg. Men om vi gör, vi hör av oss!
Hannah & Kajsa

2015-01-07 » 23:08:49

Jag ääääälskar jariana [jai+ariana, många som blandar ihop de med Justin+ariana] och har alltid gjort. De är sötaste paret någonsin och passar perfekt. De är de 'mushigaste' människorna i världen och jag saknar de tillsammans... Seaniana är bara helt enkelt inte bra tillsammans. T.ex, Jai kommenterade på Arianas selfie "damn, i was trying to go to sleep here and just BAM I saw you and now I can't anymore." medans Sean kommenterade "miss that sight. get over here."

Svar: Alla har olika åsikter om Arianas relation, själv tycker jag Sean och Ariana är jättesöta tillsammans :)

Tack för att du läser bloggen!
Hannah & Kajsa

2015-01-25 » 21:54:57

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback