Cute Unicorn

Rix FM: Vinn biljetter till Ariana i London!

Varje vardag denna vecka kl 09:00, 13:00 & 16:00 kommer Rix FM ställa en fråga i radion. Den som ringer in snabbast och svarar rätt på frågan vinner 1.000 kr direkt och går sedan till final på fredagen, där man kan vinna en (eller flera, har ingen aning) konsertbiljett till Ariana Grande i London.
 
Dock vet jag inte om det är 18-årsgräns, jag frågade min pappa och han tror inte det för att det stog inte någonting om en åldersgräns.
Somsagt så vet jag inte om man vinner en eller flera biljetter, men jag tror en tyvärr.
Och ingen vet heller vad det är för frågor, men det borde vara frågor om ariana... tror jag... hoppas jag.
Haha om det är frågor om typ Sveriges historia eller nånting kommer jag dö haha.
 
Om ni vill vara med att tävla, se till att ha nummret att ringa till och det är: 0200-212 212.
Om ni vill se RixFM's inlägg av tävlingen klicka på länken: http://rixfm.se/rix-fm-live-ariana-grande
 
 
Jag ville bara uppdatera er läsare om detta, om ni inte fick/han/inte hade råd att köpa biljetter när hon kommer hit till Sverige så tycker jag att detta är en jättebra möjlighet för er.
 
Ska ni tävla? :) Isåfall, LYCKA TILL!!
 
Hannah
 





» Hilma

DU ÄR BÄST 💗!

2015-01-19 » 18:44:09
» nadja

Hej! jag är ett nyblivet ariana fan och jag är så glad att jag hittade din blogg! Never stop ;)
Jag är också en beauty guru på youtube och jag gjorde nyss en ariana inspirerad hair, makeup and outfit om du skulle ha lust att gå in och kika på den videon eller lägga upp den är på bloggen :) min youtube heter "TheSecretsOfBeauty12"

och igen älskar bloggen! den är awesome! Love Nadja

Svar: Tack så mycket!!
Hannah & Kajsa

2015-01-20 » 22:20:52
» Nadja

Ojj detblev fel i länken till min youtube men som sagts så heter min kanal TheSecretsOfBeauty12 så om du är intresserad av att gå in och kika på den så kan du bara söka på namnet :)

Svar: Jag kollade precis kanalen, den verkar jättebra och du har väldigt många prenumeranter! Wow, jag vet hur svårt det är att få prenumeranter på youtube så grattis till 300+!

Och absolut, i nästa inlägg kanske jag kommer lägga upp videon :)
Tack för att du läser, //Hannah
Hannah & Kajsa

2015-01-20 » 22:23:14
» Nadka

Tack så mycket :) och det skulle betyde jätte mycket om ni kunde göra det :)

2015-01-23 » 12:14:38

Heeej! Älskar Ariana Grande! Jag har bara en fråga, jag har en musikuppgift och ska jämföra en artist med två andra som är lika/liknar den artisten. Och jag skriver så klart om ariana, men kommer inte på några artister som är lika både i sätet och i låtarna, kan ni snälla hjälpa mig? Tack så mkt på förhand!

Svar: Det beror på om du menar i själva musikstilen, personligheten eller klädstilen. Musikstilen - Ariana gör popmusik, alltså gör hon samma slags musik som olika popartister. Så i musikstilen tycker jag hon är mest lik Taylor Swift. I personligheten tycker jag hon är mest lik Jeanette McCurdy för de har ungefär samma slags humor och är väldigt lika i personligheten. Och i klädstilen, ariana har en rätt udda stil, väldigt "girly" och det är inte många andra artister som har den stilen. Fast jag tycker ändå att i klädstilen är hon mest lik Taylor Swift & Selena Gomez.

Jag förstod inte riktigt frågan men hoppas svaret hjälpte!
Hannah & Kajsa

2015-01-26 » 18:20:35

Jag ska gå på Ariana Grande i globen i maj är så sjukt taggad ♥ ska du gå? ♥ ♥

Svar: JAA! Är så himla taggad också!
Hannah & Kajsa

2015-01-27 » 23:08:08
» tilda

hej kan du göra en blogg åt mig och en header på blogg.se om ariana?

Svar: Ja kanske, vad heter bloggen?
Hannah & Kajsa

2015-02-10 » 21:35:09
» Clara

Jag ska också gå på arianas konsert i maj LÄNGTARRRRRRR!!!!!!!!!!

Svar: Jag meeeeed :D
Hannah & Kajsa

2015-04-03 » 18:43:02

Ok ari du är bara bäst

2015-07-02 » 20:01:37
» Ellen

Hade varit kul om ni kan uppdatera om när Ariana kommer till Stockhoml nästa gång så att man kan vara redo att köpa biljetter i tid

2016-04-13 » 16:31:26

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback