Cute Unicorn

LOVE ME HARDER - BTS

OMGOMGOMG LOVE ME HARDER BEHIND THE SCENES ÄR HÄR!
Det ser ut som att denna video kommer vara den bästa hon gjort, enligt mig, faktist. Jag är SÅ himla excited för denna video! åhh den ser SÅ bra ut!
Jag tycker det såg så himla coolt ut när hon låg ner och det var vatten runt om henne. GAAH KAN INTE VÄNTA!
Jag absolut allt med "Love Me Harder" hittils, lyricsvideon, och nu bts till musikvideon!
Om ni inte har sett lyricsvideon, titta här:
 
Så glad att allt detta händer för henne, fatta hur långt hon har kommit med sin karriär?
För 4 år sen blev hon min idol, om jag skulle gå runt i skolan för 2 år sen och säga "Ariana Grande är min Idol!" så skulle ingen veta vem hon var. Om jag säger det nu, så vet minst 80% av alla jag säger det till vet vem hon är. Är inte det helt otroligt?
 
Så ja, jag känner mig som hennes mamma och är VÄLDIGT stolt över henne haha.
 
Vad tycker ni om alla videos hittils med Love Me Harder?
 
Hannah
 





» Indra

Bästa någonsin. Hon har sagt att denna låten är lite mer mogen än alla andra låtar hon gjort och det håller jag med om.

2014-10-28 » 13:19:58

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback