Cute Unicorn

Ny design!

Japp, ni ser (om inte, klicka F5)! :D
Tog mig hela tre dagar att göra, och blev riktigt nöjd :D
 
Ska jag visa 3 saker som är nytt? Okay? Ok. (xd)
 
♥ Header(/toppbild)+ bakgrund
Japp, jag och Kajsa ville köra på Galaxy/Space tema den här gången, så det fick bli lite rymdinspirerat.
 
(Jag la till detaljer som sjärnorna/glittret vid texten och Arianas läppar som är på omslaget av "Break Free")
 
♥ Kommentarsfältet

Jag har lagt in en bild på Ariana i kommentarsboxen!
 
nu kanske det blir lite roligare att kommentera! :D
 
♥ Startsida-knapp
inte alls intressant, men jag la till en knapp där man kommer till startsidan direkt när man är inne på något konstigt ställe på bloggen xD

Ja, finns väldigt många grejer till. Men dom får ni själva leta efter!
 
Om designen ser konstig ut så säg till! Då kanske jag kan fixa det!
 
Hoppas ni tyckte om den! xoxo Hannah
 
 
 
 
 
 





Ser fint ut ^^ Er bakgrund är awesome!:D Vart hittade ni den?:D

Svar: Tack så mycket! Bakgrunden kommer från "http://wallpaperswide.com" :)
Hannah & Kajsa

2014-07-29 » 18:25:14

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback