Cute Unicorn

Ari favoritmarkerade mig

Hej!
(Förlåt för att detta inte är ett 'ordentligt inlägg' så att säga, haha)
-
Okej, detta hände inte idag, utan iförrigår men Ariana FAVORITMARKERADE min tweet på twitter, omggg!!
JAG FANGIRLAR SÅ HARD, okej seriöst; ni skulle ha sett mitt ansikte när jag såg att hon väl hade sett min tweet. <3
 
Är så glad just nu, wooo
 
Kram Kajsa
*crying of happiness*





» Kajsa

Ni får gärna följa min Twitter;
twitter.com/noodlesforari :)

/ Kajsa

Svar: Gör redan haha :) //Hannah
Hannah & Kajsa

2014-01-08 » 18:10:17

OJJ! :D skulle typ dö, haha. Grattis <3

Svar: Aw, det var det jag gjorde också. xD Taaack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-11 » 18:59:26

Åh va roligt :D
Såå gullig design på bloggen <3

Svar: Tack så mycket!
Vad kul och höra, för det tog ungefär 2 dagar att göra den hahah :P
//Hannah
Hannah & Kajsa

2014-01-12 » 21:12:45

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback