Cute Unicorn

Teen Choice Awards 2014

Dethär inlägget är sjukt sent, för TCA's sändes i början av Augusti hehe, så förlåt för det :/
 
Här är Ariana på Blå Mattan! (klicka på de för att dom ska bli större)
  
Jag tycker att det blev jättefina bilder <3
 
 
Ariana vann två priser!, i titlerna "Choice Female Artist" och "Choice Single Female Artist"!
 
Här är en video på när Ariana tar emot priset "Choice Female Artist"
 
Jag blev sjuukt glad att Ian Somerhalder gav Ariana priset, för att jag måste erkänna en sak.. Jag har en JÄTTESTOR crush på honom, tycker han är så fin och The Vampire Diaries är min absoluta favoritserie, älskar den så mycket.
Så jag blev extra glad att just han gav henne priset.
 
Ariana springer till sin surfbräda!
 

Naw lycko Ariana som fick en puss av Ian, vill också o.-
 

Om ni vill se hela galan gratis, så kan ni se den här under :) Jag rekommenderar att göra det, den var jättebra!

Nu var detta inlägget slut, vad tyckte ni om TCA14? Och vem har ni en kändiscrush på? haha.
 
xoxo, Hannah






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback