Cute Unicorn

HAPPY BIRTHDAY + Gröna Lund

Igår, så har denna bloggen existerat i exakt ett år! Amazing!
 
Jag har haft miljoooner olika bloggar.. och jag har aldrig haft sånt bra flyt på den här bloggen som vi har nu. :D
 
Det skulle egentligen varit bäst om jag skrev det igår.. men har varit upptagen :/ Jag va på Gröna Lund i Stockholm med min kompis :) Vilket var btw jättekul!

och jag måste bara säga en sak, om ni har varit på Gröna Lund tidigare, så kanske ni vet vad för attraktion "Pop Expressen" är. Om inte - det är en attraktion där man sitter i vagnar typ och man snurrar runt och det spelas JÄTTEHÖG musik. Vilket är askul!
Och just när jag och min kompis satte oss, så spelades "Problem" av Ariana och jag börja skrika jättehögt så att typ alla kollade på mig och min kompis bredvid skämdes jättemycket xD Haha! (btw, hon är en directioner xD) Det var första gången jag någonsin hört en låt av Ariana på Grönan så jag blev så sjuuukt glad! Jag typ sjöng(/skrek) hela låten när vi åkte och rappade hela Iggy's del jättehögt, haha det var grymt kul!

 
Jaja, ville bara gratta bloggen i ett inlägg, grattis bloggen!
 






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback