Cute Unicorn

Pink Champange

Hej!
Omg, omg, omg. Ariana avslöjade något på Twitter..
 
 (översättning; Pink Champagne när jag når 10 mil..drar några strängar men... sa till er  att jag skulle göra något för er 💕 #familj)
(översättning; Jag ville vänta med att berätta för er om Pink champagne men jag kunde inte motstå...... Älskar att se er alla glada & festliga! Mer spännande nyheter snart)
 
 
PINK CHAMPANGE, omg.
För er som inte vet - är Pink Champange en gammal låt Ariana gjorde, och ja, jag antar att den betyder mycket för fansen och Ariana. Och nu äntilgen - ska hon (enligt vad jag vet) göra en studio version av sången.. Åh. Ska bli så kul att få höra. Jag kan inte ens ahdenfiejfeijefkekj. <3 Jag är så glad just nu. En ny låt av Ariana.. dessutom har hon sagt att hon har börjat med en ny julsång också. Omg, jag vet inte om jag kan hantera alla dessa nyheter.
 
Okej, ni får ha det så bra sålänge. Längtar verkligen tills Ariana avslöjar mer, hihi!
 
Kram Kajsa
Ps; Tack för alla kommentarer ni skickar in på våran blogg. Jag och Hannah älskar att se nya kommentarer och vi blir så ivriga. Ni får gärna kommentera mer.... om vi får fler bloggläsare kanske vi ordnar upp en tävling.. vem vet? haha. Men jaja, det får bli en överraskning sålänge. Tack för att du läser våran blogg!
 
 
 
 





» Kajsa

PINK CHAMANGE ÄR UTE PÅ YOUTUBE NU! KOLLA IN VIDEON NUNU. :D <3

2013-10-04 » 19:01:55

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback