Cute Unicorn

Lyssar på Yours Truly

Hej. Jag tänkte bara göra ett inlägg och berätta för er att jag lyssnar på Yours Truly just nu. Och ja, den är ute på svenska iTunes (YAY TACK SVERIGE!!!!!) just nu och går att köpa för 99 kr. Dock förbeställde jag min för 81 kr. Om ni inte har pengar till att köpa den på iTunes kan du ju alltid vänta tills låtarna kommer ut till Youtube. :)
Åh, är så glad. Första gången jag lyssnar på de flesta av låtarna nu, åh, vad spännande.
 
Låtarna som finns är;
Honeymoon Avenue
Baby I
Right There (feat.Big Sean)
Tattoed Heart
Lovin' it
Piano
Daydreamin'
You'll never know
Almost Is Never Enough (Nathan Sykes)
Popular Song (MIKA)
Better Left Unsaid
The Way (feat. Mac Miller) Spanglish version
The Way (feat. Mac Miller)

-
Hoppas att ordningen är rätt, heh. :3
 
 
Men ja, jag tycker att ni alla ska köpa albumet, eller åtminstonde några låtar. Ariana levererar stort i varje låt och jag lovar er - ni kommer inte att ångra er.
 
Äntilgen. <3
 
Kram Kajsa
 
 
 
 
 





Vart har du gjort headern?

Svar: pixlr.com :)
Hannah & Kajsa

2013-09-05 » 16:25:56

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback