Cute Unicorn

Våra fankonton på Instagram

Tjohej!
Tänkte bara göra ett litet inlägg och berätta lite snabbt vad vi båda heter på Instagram.
 
Mitt (Kajsas) konto, grandesloth;
Jag lägger upp alla mina bilder i svartvitt och därför tar det lite långt tid för mig att ladda upp bilderna, då jag måste fixa till dem osv. Men jag ska försöka att bli bättre. :)
FÖLJ GÄRNA MIG. ~
 
 
Hannahs konto, arianafrv;
FÖLJ GÄRNA HENNE OCKSÅ ~
 
 
-
Vill ni följa oss på våra privata Instagram's (som inte har något med ariana att göra) heter vi;
cinatoro - Kajsa.
dendarhannah - Hannah. (ofc!!!)
 
Sen har vi ju också detdär med youtube...
arianafrv - Hannah (ariana konto)
dendarhannah - Hannah (privat)
 
-
Ja, där har ni lite konton ni kan besöka och gärna följa/prenumerera!
Ha det så gött, finisar. BTW, YOURS TRULY SNAAART <3

Kram Kajsa
 






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback