Cute Unicorn

Fetus

Hej!
Jag har det tråkigt just nu.. så why not update the blog? Men vad ska jag skriva om egentilgen. Just i den stunden jag tänker "Åh, jag ska updatera bloggen" så poppar alla mina idéer ur mitt huvud... ha-ha-ha. :(
Så idag tänkte jag göra ett såkallat 'fetus ariana'-inlägg - där jag lägger ut en massa gamla bilder/gifs och videos  på Ariana... dagens tema är gifs (nya och gamla). Njut!
 
Kram Kajsa
(Förlåt mig, gifsen är ifrån tumblr och kan vara suddiga. :()
 
                                                             .... the tears are real. *gråter* <3
 
 
                                                                  åhåh, gåshud. <3<3
 
                                                          Och en sista gif för att klicka till det hela!
 
 





oops... råkade lägga bilderna lite fel. :/ /kajsa

2013-09-24 » 15:45:48

Ariana är så himla fin!

Svar: Åh, ja, verkligen. Jag håller med. c: /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-24 » 17:30:43

söt blogg ^^

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-24 » 17:45:50

söta bilder

Svar: Ja, verkligen. ^^ <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-24 » 17:58:52

söta bilder

2013-09-24 » 17:58:55

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback