Cute Unicorn

Kommer ni ihåg mig?

Usch, har kväljningar hela tiden. Jag bloggar aldrig. Känns som Kajsa tar all ansvar hela tiden. 
Men jag har faktist en bra förklaring, jag har precis börjat i en ny skola och nu i början så är det väldigt mycket vi ska göra för att komma igång. Och jag ligger så efter i allting så jag får alltid ta hem och göra klart hemma - vilket gör att jag inte spenderar nån tid alls (NÄSTAN!) vid datorn. Så sorry <3
Men kom ihåg, jag updaterar bloggen så ofta jag kan. 
 
Jag har även märkt att fett kommer så sjuuukt många kommentarer. Jag har bloggat i hela mitt liv, typ sen jag var 9 känns det som (ja hela mitt liv :D). Och vi har haft denna blogg i kanske en månad, jag har inte fått såhär många kommentarer på nästan 1 år och det har gått bara en månad :D
 
Tänk om vi har den Sveriges största Ariana blogg, jag har faktist funderat på det. För vi har bäst uppdatering, design (HEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEEH) och team (<3) av alla svenska Ariana Grande bloggar. Det skulle vara riktigt awesome om vi var det! :D
 
Min bakgrundsbild på bästa ajfånnen <3
Jaja, kram Hannah <3
 
 





» Kajsa

Aw, finis. Oroa dig inte om det, vi fixar det tillsammans på något sätt. Har inte heller fast så mycket tid nu förtiden. Har helt enkelt mycket läxor. :(
Blogga när du känner för det - och stressa inte! Om du inte hinner blogga, säg bara till mig så fixar jag det för dig, oki?
-
Åh, ja! Är så glad för alla kommentarer. Hoppas att denna bloggen blir större och större och vi får mer följare!
Skulle vara så kul att få bli Sveriges största Ariana Grande-blogg (är vi det???)

Aja, puss. Jag är såå tacksam över att jag får jobba på denna bloggen med dig, Hannah. <3
Kramkram /Kajsa

2013-09-19 » 16:57:13
» Elin

fin blogg! :D

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-26 » 20:37:51

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback