Cute Unicorn

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN 2

Hej!
Här är svar på dem frågorna ni ställde om oss och bloggen i helgen. Hoppas att ni blir nöjda med svaren. (:
 
Kram Kajsa
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur länge har ni gillat Ariana/varit ett fan utav henne? - Holly
Kajsa; Jag har gillat Arianas sedan jag visste henne som Cat Valentine, dock är jag inte säker på vilket år. Jag har vetat om henne ganska länge men detta året började jag bli ett riktigt fan av henne.. Så ja. Svårt att säga!
 
Hannah; Ariana har varit min idol sedan 2010, och jag kommer ihåg att mitt första intryck av henne var att hon hade så coolt illrött hår. :)
 
Hur upptäckte ni Ariana? - Holly
Kajsa; När min kompis berättade för mig att tjejen som spelade Cat Valentine i Victorious hette Ariana Grande. :]
 
Hannah; Jag såg henne som Cat i Victorious, jag la märke till hennes häftiga hår och kollade upp vem hon va och så :)
 
Hur kom det sig att ni skapade en blogg tillsammans? - Holly
Det var faktiskt inte vi som startade bloggen ifrån hela början, nej. Det var ifrån början Hannah som skapade denna bloggen som sin egen fanblogg. men sen, någonstans i Augusti mejlade vi varandra på gSm och då letade jag efter en blogg att blogga i.. Och då kom vi på den fantastiska ideen att dela denna bloggen tillsammans. Haha. Och ja, jag antar att denna bloggen är mest för oss och ni arianators som vill hålla koll på vad som händer hos Ariana, helt enkelt!
 
Vad gillar ni att göra på fritiden? -ac1
Kajsa; Jag gillar att vara med mina vänner (hannah bla) & familj, spendera tid framför datorn (på sociala medier särskilt), fota och fangirla. Mitt liv. <3
 
Hannah; Jag gillar att göra bloggdesigner, vara i skolan, kolla runt på youtube och prata med Kajsa. :D
 
Hur gamla är ni? - Emma
Vi båda är 12 år gamla just nu.
 
Vem kom på att ni skulle skapa denna bloggen? - Emma
Hannah. Fast då hade hon ingen aning om jag skulle joina hennes team och ägna mig tid åt denna bloggen då det inte ens var planerat. x)
 
Vilken klass går ni i? - Emma
6:an. Sjätte klass.
 
Erat favoritdjur? - Emma
Kajsa; Svår fråga.. Jag har så många favoritdjur. Men om jag måste välja fem stycken (det är lite enligt mig) så blir det nog katt, hamster, säl, igelkott och kyckling!
 
Hannah; Panda eller hund tror jag. x)
 
Favoritmat? - Emma
Kajsa; Jag behöver inte ens tänka.. Fried Chicken, helt klart. Min favoriträtt forever and alwaaaays. <3
 
Hannah, Typ pizza. Jag avskyr sushi vilket är Arianas favoritmat hahahaha x(
 
Favoritfärg? - Emma
Kajsa; Pastellrosa, så sjukt fint!
 
Hannah; Lila eller svart (om svart räknas som en färg), fast jag gillar även mintgrönt <3
 
Vad är det värsta ni vet? - Emma
Kajsa; Djurplågare, usch. Jag vill spy på dem. :(
Hannah; När folk "gnisslar" med en gafflar på tallrikar, haha..
 
Det bästa ni vet hos varandra? Och värsta? - Emma
Kajsa; Hela Hannahs personlighet är det bästa jag vet. Man kan prata med henne om allt.
Hon är snäll, omtänksam, fangirlig (precis som jag) och rolig. Precis som en åkta kompis ska vara. Jag är så glad jag lärde känna henne. Hannah är en utav mina bästavänner och det finns inget dåligt med henne.
 
Hannah; Att hon är så grymt snäll, hon står alltid upp och är alltid där för mig. Även fast vi aldrig har träffats är hon min bästavän. <3 Finns ingenting som är dåligt.
Har t.o.m hennes namn på min loggbok i skolan, haha. x)
 
Vad är det bästa ni vet? - Emma
Ariana, ofc!! Vad annars? ;)
 
Gillar ni pocky? - Ketchup
Kajsa; Ja, det är supergott. Brukar ofta äta det i Japan. :3
Hannah; Vet inte vad det är, haha :(
 
Vad brukar ni göra när ni är tillsammans? - Emma
Vi har aldrig träffats förut... Men när vi väl chattar med varandra brukar vi flamsa ihjäl oss och fangirla.. Haha. x)
 
Går ni i samma skola och klass? - Emma
Nope, tyvärr gör vi inte det. :(
 
Eran favoritaffär? - Emma
Kajsa; Glitter, tror jag. Älskar alla iPhoneskal och fina smycken de har där. love. <3
Hannah; New Yorker all the way!
 
Har ni någon favoritfilm? - Emma
Kajsa; Hm.. Svårt att säga. Jag älskar en tecknad film som heter Coraline. Lite creepy ibland men ändå en superfilm! Jag älskar den. Har också sett många bra filmer, men sorligt nog kan jag inte komma ihåg alla. :(
Hannah; Jag gillar nog Hunger Games mest!
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jadu, detta var nog allt för denna gången. Ha det bäst nu, för jag kommer inte kunna vara inne på bloggen ett tag. Ska åka till Japan (wiho) och då har jag inte tillräckligt med tid för att blogga varja dag. :(
Men kommentera gärna inläggen och bli aktiva ändå, för då blir vi superglada. Tack!






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback