Cute Unicorn

Arianatwitterkonto! :D

Nu har jag, Hannah, skapat ett twitterkonto om Ariana. Som Kajsa :D
Nu heter jag "@arithegrandest" vilket är ett sämst namn. Ni får gärna komma på ett nytt till mig i kommentererna! :D


Som ni ser så har jag 0 följare.. :/
Det skulle vara schyst om ni börja följa mig? :D
Jag vet inte hur jag tänker med att jag ska ha tid med att twittra, men why complate life? Så aa..

Hoppas ni följer mig!

/@arithegrandest aka Hannah :P





» Kajsa

Omg Hannah ditt namn är ju perf. <3<3 Men här kommer lite förslag hihi

Förslag;
- osnapitzhannaah (om det inte funkar kan du alltid prova med att lägga till någon punkt).
- SushiforAri (AHAHAHA MATCHAR MED MITT NAMN <3)

Annars kan du komma på något med "Arianaloves" eller "Grandefor" eller "Buteras" (:

Svar: Åh tack. Du är bäst <3
Hannah & Kajsa

2013-10-08 » 19:05:28
» Holly

Så kul :D

Svar: Yay, jaa! :D /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-11 » 15:37:10
» caisa

fin blogg

Svar: tack<3 /Hannah
Hannah & Kajsa

2013-10-16 » 19:47:31

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback