Cute Unicorn

Sno stilen! (Svar till Antonia)

 
Hej, för några dagar sen fick vi denna kommentar:
 
Vi ska snart ha utklädningsdag i skolan och jag ska vara Ariana Grade men kan ni lägga ut en smink video eller något sånt med henne skulle verkligen uppskatta det!

och jag tänkte varför inte dela med det till alla läsare?
Innan jag börjar vill jag säga till Antonia, att det var jättekul att du valde ariana - hahah!
 

 
 
Vi börjar med smink och hår. Jag har hittat ett klipp på youtube som har allting. Alltså hon visar hur man får till smink, hår och outfiten.
Youtubeklippet:
Jag tycker hon blev jättelik ariana! Vad tycker ni? ;)

Om ni har mörkt brunt hår (som Antonia har ;)) blir det mycket enklare att lista ut vem ni är. Eller alltså ni fattar vad jag menar :P
Sminket var inte så komplicerat heller, men om ni inte har allting som hon visar i videon - hoppa över det!

Outfiten, kan ni ju gå på det som ni såg i videon.
Men jag kommer visa nåt enklare, som man kanske har hemma :)
 
Och nu försöker jag fokusera mig på looken hon har i videon.
 
Ni kan antingen ta en svart/supermörkblå klänning. Ganska kort, helst.
 
Eller så kan ni ta ett vitt linne, och mörkblåa shorts. PERFEKT.

So thats it, jag hoppas du gillade inlägget :)
 
HEJDÅÅÅ

//Hannah





Snyggt! Ha en fortsatt fin Lördags kväll! :)

Svar: tack detsamma :)
Hannah & Kajsa

2013-11-16 » 21:59:29
» Kajsa

Åh! Perfekt för alla som vill se ut som Ariana! :)

/Kajsa

2013-11-17 » 14:19:55

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback