Cute Unicorn

En till bloggägare!

Hej!
Mitt namn är Kajsa och frånochmed nu kommer jag också att äga denna bloggen - tillsammans med Hannah. Jag kommer också att uppdatera med information, bilder och videos samt nyheter kring Ariana Grande. :)
-
Lite fakta om mig:
Jag är en 12 år gammal och jag spenderar gärna tid framför datorn & på sociala medier som Instagram och Twitter. På Instagram kan ni följa mig via @cinatoro (privat acc) @grandesloth (fan page) och på Twitter - via @arianaloveeerr.
Jag älskar Ariana över allt annat, hon är min idol föralltid och jag kommer att älska henne oavsett vad. Jag och Hannah är de största Arianators i heeeela världen (säger vi) ❤
-
Hoppas att ni blev nöjda med detta inlägget.
 
Kram Kajsa!






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback