Cute Unicorn

Ariana var i SVERIGE!!

Hej! Long time no see.. förlåt för det :/
 
Skulle egentligen skrivit detta inlägg för typ en vecka sen.. men jag är en väldigt lat och glömsk person så ni får inlägget nu istället xD
 
Den 17 Oktober 2014 (alltså FÖRRA fredagen) så gästades vi på Idol (som går på TV4) av Ariana, fatta va coolt?!
Det var alltså första gången någonsin hon var i Sverige och det gjorde mig så glad! I en intervju (som du kan se lite längre ner i inlägget) sa Ari att det hon gillade bäst med Sverige var allas energi här, hon tyckte att alla verkade vara så posetiva och glada hela tiden! Vilket hon älskade :)
15 min efter att Sverige hade fått reda på att Ariana skulle komma till Sverige så messade min bästavän mig och skrev "- OMG HANNAH ARIANA KOMMER TILL IDOL PÅ FREDAG!!!" och jag höll seriöst på att gråta. Jag och min bästavän bestämde oss att vi skulle gå och se henne tillsammans, men såklart när vi kollade biljetterna så va ju dom slut. Jag blev jätteledsen och var deprimerad hela helgen usch :( Var det någon av våra fina bloggläsare som gick på Idol?
 
Ariana uppträdde precis innan en Idol-deltagare skulle röstas ut. Hon uppträdde sina två låtar som har gjort mest succe, "Problem" och "Break Free". När hon sjöng Problem så sjöng även några Idol-deltagare med henne. Vilket blev en riktigt kul liten twist enligt mig :)
 
Här kan ni se allt:
 
PROBLEM:
 
 
 
BREAK FREE:
 
 
 
INTERVJU (IDOL EXTRA)
 
 

Jag tycker att allt hon gjorde med Idol var helt fantastiskt, så himla bra uppträdande. Det är helt otroligt hur man kan låta så bra live! Gaaah jag älskar henne!
 
 
Sen gjorde hon faktist ett litet stopp hos en av Sveriges största radiokanaler, NRJ. Ni kan se intervjuen här:
 
 
Jag tyckte att denna intervju var jätterolig och bra också haha. Allt hon gör är jättebra enligt mig xD
 
Jag kommer VERKLIGEN att sakna henne nu när hon inte är i Sverige, jag verkligen hoppas att hon kommer hit någon gång igen! Det var någon bloggläsare som skrev till mig att hon inte kommer komma hit något mer.. usch vi får hoppas att det inte stämmer :(

Detta har ingenting med inlägget och göra men min fina kompis Cornelia var så gullig och länkade/shoutout-ade mig i hennes blogg, därför jag jag samma sak till henne nu.
Kolla Cornelias blogg! Hon är en sjukt fin och snäll tjej så du måste absolut göra det!: http://vicktormaria.blogg.se!

KRAM, HANNAH.
 
 





» Clack

Vad tyckte du omm att hon va med på just idol??

Svar: Jag blev jätteglad eftersom att hon själv valde att medverka i Idol! Jag blev jätteglad helt enkelt haha
Hannah & Kajsa

2014-10-23 » 07:13:08
» Indra

Jag älskar ari och därför blev jag överlycklig att hon valde att komma till idol själv. ♥

Svar: <3
btw, tack Indra för att du alltid kommenterar. Jag ser att du har kommenterat nästan varje inlägg här på bloggen typ :D Det gör mig jätteglad, tack!!
Hannah & Kajsa

2014-10-24 » 18:03:00
» tilda

Hej massa sidor har lagt ut att ari är gravid?! vet du något mer om det? sök på: ariana grande pregnant så kommer det upp massa!!! det skulle vara för att den 23 oktober 2014 när hon uppträde såg hennes mage lite stor ut enligt dom och att hon har skålat med vatten 2 gånger efter som att man inte ska dricka alkohol om man är gravid, sen är det ett foto med en gravid test sak som visar att hon är gravid som hon har skickat till big sean (hennes pojkvän) med två puss muns gubbar på! men rykten säger att bilden är falsk men bilden är på hennes twitter konto fast den är bort tagen nu.


World tour:


jag har sett en lista på vilka länder ariana kommer till på sin world tour och sverige är på 7 plats, och jag vet ett datum som hon kanske kommer hit på, 2015!!!

Svar: Gravid: Nej det är klart hon inte är, och dendär tweeten du såg med gravidtestet på vet man nu är absolut fejk, och det är klart ariana inte skulle lägga ut så på twitter haha!
World Tour: Du måste skicka datumen till mig snälla! Så att jag kan skriva dom på bloggen, för att jag har fullt upp just nu och hinner inte att leta efter dom :)
Du kan skriva dom till mig här på bloggen eller till min email: [email protected]

TACK!
Hannah & Kajsa

2014-10-25 » 19:15:59
» tilda

Hej,tänkte väl att hon inte var gravid hon som är så känd nu och har en sån stor karriär framför sig:) Ariana och Big Sean har ju inte vart ihop så länge så om hon skulle vara det hade man inte sett det på magen haha:) Så först en artikel om då och tänkte ha varför måste alla ljuga om folk? sen såg jag massa artiklar och blev lite osäker:) Men hon skulle vara VÄRLDENS VÄRLDENS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA <3


World Tour: jag skickar mer info om det på din email efter du har svarat på denna kommentar så jag vet att du ser det :)

Svar: Jag ser det :) Tack så mycket! epost igen: [email protected]
Hannah & Kajsa

2014-10-25 » 21:12:20
» tilda

haha ska skicka det nu <3

2014-10-25 » 21:34:43
» tilda

Nu har jag skrivit klart och skickat det

2014-10-25 » 22:28:21
» Eleni

Älskar din blogg, så himla fin design och bilder!!

Svar: tack så himla mycket, gör mig så glad! <3
Hannah & Kajsa

2014-10-26 » 08:01:45
» Indra

Inga Problem, vad är ditt kik? Mitt är IndraPower, skulle bli jätteglad över att kunna kika med någon som också älskar Ari. ♥ :)

2014-11-07 » 21:42:22
» Indra

Inga Problem, vad är ditt kik? Mitt är IndraPower, skulle bli jätteglad över att kunna kika med någon som också älskar Ari. ♥ :)

2014-11-07 » 21:42:27

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback