Cute Unicorn

Grammy nomination

Hej!
 
Jo, något helt galet har hänt.. Ariana har blivit nominerad för två årig Grammy awards för första gången. Hon blev nominerad i två olika kategorier; en för Best Vocal Album för hennes album "My Everything" där hon kommer att tävlas med andra kända artister som Katy Perry, Miley Cyrus, Coldplay, Ed Sheeran och Sam Smith!
Och en annan för Best Pop Duo för hennes duo med Nicki Minaj och Jessie J för deras låt "Bang Bang".
 
Heeelt sjukt va? Jag blev så himla glad och spänd när jag läste att Ariana hade blivit nomierad för en Grammy... Jag kommer ihåg att Ariana sa en gång i en intervju år 2013 (tror jag) att det inte fanns några chanser att hon skulle vinna en.
Men här, några år senare så har hon blivit nominerad för inte en, men två och har en stor chans att vinna!
 
Det var inte så konstigt heller att Ariana blev så glad över nomineringarna;
 
(Översättning: Jag kan inte fatta det. 2 Grammy nomineringar. Jag är tacksam att jag ens anses. Mitt hjärta exploderar, jag kan inte bearbeta det. Detta betyder mest. Så hedrad.)
 

I en Intervju från 2013:
 
 (Omg, sitter och bölar typ här. ;w;)
 
Embedded image permalink
HELT SJUKT. 
 
GRAMMY AWARDS KOMMER ATT TA PLATS DEN 8. FEBRUARI LIVE FRÅN LOS ANGELES!
Vi får hålla tummarna att Ariana kommer att vinna :)
 
(PS: Vinnarna av Grammys bestäms av speciella röst medlemar och inte genom fans röster)
 
Kram Kajsa ♥





» Indra

ASSO OMFG!!! *-* hoppas att hon vinner så sjukt mkt! ♥

2015-01-09 » 14:30:15

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback