Cute Unicorn

Santa Tell Me + bebisbilder!

Woohoo, Ariana släpper en ny jullåt om 8 dagar(24 November)! Tycker detta ska bli så sjukt roligt att höra.
Kommer ni ihåg förra året när hon släppte ett helt Julalbum? Med 4 olika låtar?
Om ni totalt har missat det så kan ni lyssna här haha:
 
LAST CHRISTMAS:
 
LOVE IS EVERYTHING:
 
SNOW IN CALIFORNIA
 
SANTA BABY (ft. Liz  Gillies)
 
 
(klicka på "rektanglarna")

Är ni sugna på att höra en till jullåt från Ariana? Let us know!!
 


Nu till något helt annorlunda, Ariana har lagt upp några bilder på henne när hon var liten. Jag tyckte hon va så söt så måste bara visa haha.
 
 
"not much changed"
Svenska:
"Inte så mycket har förändrats"
 
 
"this is baby me collecting all of the bows from various gifts under the tree and decorating myself with them"
Svenska:
"det här är jag när jag var bebis som samlar alla presentrosetter från samtliga julklappar under granen och klär mig själv med dom"
 "but that's none of my business"
Svenska:
"men de har inte jag nånting med att göra"
 
 
Åh visst va hon söt som socker? GUD VILKA ÖGON TITTA DEN SISTA BILDEN.
Haha, vilken var eran favorit?
 
Hannah


#8DaysUntilSantaTellMe ♥

 
 





» Indra

Asså jag döööör! *-* ♥ Det var det sötaste jag nånsin sett *-*

Svar: xD :D
Hannah & Kajsa

2014-11-15 » 21:32:37

Gud vad söt hon var när hon var liten! :D

Svar: Haha, du får bli bättre på det! Vatten är underbart! :)

2014-11-17 » 22:10:34

Hej Ariana kommer till Sverige 21 m 2015 på hennes världs turné vip biljetter finns att köpa, gå in på www.livenation.se och klicka på bilden som det står ariana grande under och bilden är ariana så aaa, när du kommer till ariana sidan på licentiatexamen så står det att biljetterna släpps på torsdag men om du bläddrar ner lite står det att man kan läsa mer och köpa vip biljetter hos axs.com det är länk till den sidan 😘

2014-11-18 » 06:52:57

jag älskar ariana grande

2015-03-22 » 16:58:36

kolla in roaks.se

Svar: Varför? :)
Hannah & Kajsa

2015-03-22 » 17:00:20

jag älskar ariana

2015-03-22 » 17:01:26
» mira

Vad var hennes favorit intresse?

2015-07-08 » 20:27:02

If some one wants expert view about blogging then i suggest him/her to pay a
visit this webpage, Keep up the good job.

2022-08-04 » 16:06:17

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback