Cute Unicorn

Ariana Grande en DIVA?

Det har gått runt i flera MÅNADER nu att Ariana har blivit en diva osv och varit väldigt otrevlig mot folk. Posh24 har tagit upp ämnet väldigt många gånger.
 
Det första ryktet sa att hon var otrevlig mot sitt crew, det vill säga sitt team, de hon arbetar med helt enkelt. Hon sägs var väldigt petig med var ljuset skulle vara och hur hon såg ut. Har läst någonstans att hon också hotat sitt crew om uppträdandet inte var som hon ville att det skulle vara. Hon sågs även skrika till en kille backstage "Vad i helvete kollar du på?" - Jag vet inte vad jag ska tycka om dethär, det kan vara så att hon kanske lät lite otrevlig eller bestämd av misstag?, som gjorde att allt misstolkades till allt detta? Eller så kanske hon bara hade en dålig dag? Vad tror ni?
 
Det andra ryktet var att när hon skulle fotas till en photoshoot, sägs hon var väldigt otrevlig att arbeta med. Men mitt i photoshooten så sa hon att hon inte tyckte om sin topp hon hade på sig, så hon frågade om en paus i 5 min för att leta efter en annan topp hon kunde ha på sig. Så hon sprang iväg men istället för 5 min så kom hon tillbaka efter en halvtimme och då blev hela crew'et såklart väldigt arga och de ville inte fota henne något mer. - Jag tror att allt detta är ett missförstånd, Vad tror ni?

Denna tycker jag nog är den värsta, det var såhär: Ariana checkade in på ett hotell, precis innan hon checkade in så hade hon varit utanför och träffat fans och hon sågs hade skrattat och varit jättelycklig. Ariana och fansen tog massor med bilder och allting var perfekt. Tills efter hon hade checkat in, receptionisten såg Ariana gå in i hissen efter hon hade checkat in. Receptionisten säger även att hon hörde Ariana säga i hissen med händerna ihop och kollat ner i marken "Jag hoppas mina jävla fans dör!". - Jag tror att denna är TOTALT fake, jag tror att receptionisten absolut hörde fel och om det skulle vara sant, varför skulle ariana stå och ta massa foton med sina fans precis innan? Gah jag blir arg när jag hör detta! Vad tror ni?
 
Igår, skrev hon till oss på "Fahlo" såhär:
 
källa
Översättning:
Det är verkligen konstigt att se domhär otroliga (och faktist roliga) rykterna om mig. Men det är verkligen så skönt att ha er fans stötta mig :) Vi har gått igenom så mycket tillsammans och vi har forfarande precis börjat!Älskar er sååå mycket.
 
Nu vill jag verkligen höra vad ni tror och vet om allt detta. Jag tror att hon VERKLIGEN inte är någon diva! Alla "bevis" tror jag är missförtådda eller påhittade. Helt klart. VAD TROR NI?
 
förlåt för slarvigt inlägg, är jättetrött haha.
Puss, Hannah ♥
 





fin blogg

Svar: Tack :)
Hannah & Kajsa

2014-10-27 » 09:37:01
» Elin

Hon verkar vara en fin tjej! :)

2014-10-27 » 09:47:01

riktigt fin blogg!

2014-10-27 » 09:55:11
» Indra

Alltså Ari är den gulligaste tjejen i världen och folk måste bara hittat på sådant här bara för att det är avensjuka

Svar: Jaa håller helt klart med.
Hannah & Kajsa

2014-10-28 » 13:26:43
» Nea

Hon är bara bäst

2015-02-16 » 10:35:23

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback