Cute Unicorn

Break Free & My Everything

Hej!
Stora nyheter..
 
Nyhet 1 - NY SINGEL 
Ariana har nämligen släppt ut en ny singel, Break Free tillsammans med artisten Zedd efter att ha släppt ut hennes sin låt Problem tillsammans med Iggy Azalea som blev superkänd! (Den är fortfarande i iTunes topplistan).
Break Free är namnet på singeln och personligen ÄLSKAR jag den - Väldigt olik vad Ariana skulle vanligtvis sjunga, men jag älskar det! Jag kan inte vänta tills jag får titta på Musikvideon av denna låten som kommer att vara rymd och barbella tema. :)
 
Här kan du lyssna på Break Free:

 
 
Och här är en länk för att köpa låten på iTunes: http://smarturl.it/ArianaMyEvrythnDlxiT
 
NYHET 2: NYTT ALBUM - MY EVERYTHING
Oh my god! Ariana ska äntilgen släppa sitt andra album, och den heter My Everything! Detta albumet ska komma ut den 25:te Augusti 2014, nästan 1 år efter släppningen av hennes första album, Yours Truly som kom ut 3 September förra året. Deluxe versionen av albumet innehåller 14 sånger, och här är dem alla:
  1. "Problem" (feat. Iggy Azalea)
  2. "One Last Time"
  3. "Why Try"
  4. "Break Free" (feat. Zedd)
  5. "Best Mistake" (feat. Big Sean)
  6. "Be My Baby" (feat. Cashmere Cat)
  7. "Break Your Heart Right Back" (feat. Childish Gambino)
  8. "Love Me Harder" (Ariana Grande & The Weeknd)
  9. "Just a Little Bit of Your Heart"
  10. "Hands On Me" (feat. A$AP Ferg)
  11. "My Everything"
  12. "Bang Bang" (feat Jessie J & Nicki Minaj)
  13. "Only I"
  14. "You don't know me"
Jag är så himla spänd på att få höra alla dessa sånger som Ariana ska släppa! Jag har en känsla att detta albumet kommer att toppa alla iTunes topplistor runt om i hela världen och kommer göra Ariana superkänd. Nu är det bara att vänta till den 25:te Augusti. Det är nog värt längtan!
 
Här är en bild på albumomslaget: (Jag älskar den!)
 
Du kan förbeställa albumet här också: http://smarturl.it/ArianaMyEvrythnDlxiT
 
Kram Kajsa 
 





» Siri

Arianas röst måste vara från himlen eller nåt. Så vacker.

Svar: <3 //Hannah
Hannah & Kajsa

2014-07-05 » 20:59:10
» Lisa

Jag älskar Problem! <33

2014-07-05 » 21:00:32

Lyssnar på den nya singeln nu, den är riktigt bra!

Svar: Min favoritlåt! //Hannah
Hannah & Kajsa

2014-07-16 » 23:35:41

Vilken fin blogg!

Svar: Tack så mycket! :)
Hannah & Kajsa

2014-07-26 » 13:50:05

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback