Cute Unicorn

Bang Bang!

I tisdags natt, så kom Ariana's nya singel ut som heter "Bang Bang"!
Det är inte bara Ariana som sjunger den utan låten fick delar då Jessie J och Nicki Minaj sjunger/rappar!
Jag tycker att det är jättecoolt för att Jessie J och Nicki Minaj är båda två väldigt stora kändisar, detta kommer göra Ariana superkänd!
 
Coola Jessie J, Nicki Minaj och Ariana Grande!
 
Blir du sugen på att lyssna på låten? bra, för här kommer den!
 
 
Jag tycker att den är grymt coolt! Jag älskar Nicki's del!, hon gjorde låten ännu mer häftigare enligt mig.

Det tog ett tag för mig att gilla den, faktist. För jag är en sån person som måste lyssna på en låt typ miljoner gånger innan jag gillar den, haha. Weird som jag är.
 
Vad tycker ni om Ariana's nya singel ft. Jessie J och Nicki Minaj? Låt oss veta i kommentaren!
 
-Hannah






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback