Cute Unicorn

Snabb edit

Jag gjorde en liten snabb grej aldeles nyss, måste säga att jag blev nöjd hahah x)
 
Eller vad tycker ni? :D
 
Om ni inte fattar detdär med texterna osv, så får ni klura ut det. ^^
 
Som ni ser på bilden så är ansikterna t mycket redigerade, för att de ska "passa ihop" - vilket inte kroppen på henne är så att säga. Orkade inte fixa kroppen om jag ska vara ärlig. :(
 
Men ja, hoppas ni får en bra dag! :)
 
//Hannah (omg?)





» Kajsa

Omg, så sjukt fin. Ariana växer upp så snabbt & jag är så himla stolt över henne. <3 *snyftar* /Kajsa

Svar: åh hahah tack,
jaa det är typ helt sjukt. ;o
Hannah & Kajsa

2014-01-11 » 14:55:32

Jätte fin

Svar: Jag håller med dig!! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-11 » 18:58:13

så sant !!

Svar: Jag vet: :P
//Hannah
Hannah & Kajsa

2014-01-13 » 16:43:37

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback