Cute Unicorn

Sam & Cat special

Hej!
Jag tänkte göra ett inlägg om det nya Sam & Cat avsnittet som redan har kommit ut i Amerika  där Jade ifrån Victorious (Liz Gillies), Robbie ifrån Victorious (Matt Bennett) och Freddie ifrån Icarly (Nathan Kress) är med i.
Den heter 'The Killer Tuna Jump' och ja, som ni kan nog förstå vid namnet av avsnittet så handlar den om en farlig tävling om att hoppa över en pool med en livsfarlig tuna i - som kan äta upp allt. Mitt i hela alltet kommer Jade, Robbie och Freddie och det blir en massa krångel i det hela!
 
Woo, det kan inte bli bättre och jag kan inte vänta tills jag får se avsnittet :)
Skriv i kommentarerna vem som är din favorit av dessa fem karaktärer! Min favorit är ju helt klart Cat, hihi <3
 
Kram Kajsa
 
Här är en liten trailer/sneek peek av avsnittet;
 
 
          
 
Alla tillsammans, naw!!
 
Jennette (Sam), Nathan (Freddie) och Matt (Robbie) :)
 
Freddie (Nathan) och Ariana (Cat), aw!
 
 
 





vet ni om ariana grande har en bästa kompis 😃😃

Svar: Yes, det gör hon! Ariana bästa vän sen hon var liten heter Alexa Luria :) Sök upp hennes namn!
Hannah & Kajsa

2014-12-30 » 09:44:42

Vad gillar ariana grande mäst i hella värden. Tack för svaret på andra frågan!!!!😃😃😃

Svar: Tyvärr så vet jag inte, men skulle gissa på att hon älskar sin familj i hela världen :)
Hannah & Kajsa

2015-01-08 » 21:58:34

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback