Cute Unicorn

Frankies födelsedag

Hej!
Igår fyllde Arianas halvbror Frankie år och nu tycker jag att vi alla ska gratta honom på födelsedagen (i efterskott, dock). Han hade också en follow spree på twitter (där han följer fans) och gissa vad - han följde mig!! Gissa hur mycket jag skrek allstå. <33
Aja, ha det bra bloggläsare och kommentera gärna vad du vill att vi ska blogga mer om :)
 
Kram Kajsa
 
Ett litet collage jag gjorde igår. Följ mig på instagram.com/noodlesforari
 
Såååå glad. *skriker*
 





Fin blogg, älskar designen!
Gillar dock inte Ariana, men gulligt att ni har gjort en fanblogg till henne! :)

2014-01-25 » 20:10:34

grattis frankie

2014-01-26 » 17:09:12

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback