Cute Unicorn

Egen house-musik! :D

Alltså förlåt men detta har ingenting med ari att göra.. Men det skulle uppskattas om ni läste det ändå :/

Häj!
Den 4 januari släppte min kusin sin första egna låt. Den heter "The Sunshine Rises" och enligt mig är den sjuuuuukt bra.
Och ja, han är 15 år... bara..
Så både han och jag skulle bli jätteglada om ni lyssnade på den! :D
 
Här är en länk:
http://www.youtube.com/watch?v=XIvV8v6lwLw
 
Hoppas ni tycker om den, om ni gör, kan ni väl kommentera det? :D
hejdåå
 
                             
 
hejdå ^^
 
//Hannah
 
 





» Kajsa

Såå fint, I love it <3 /Kajsa

Svar: Vad braa, jag ska messa honom det :) <3
Hannah & Kajsa

2014-01-11 » 15:02:43

Ni har sån sjukt fin blogg!

Svar: Man tackar <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-11 » 18:57:15

Den var nicee! :)

2014-01-12 » 21:09:56

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback