Cute Unicorn

Ariana på japansk tv

Hej!
Ja, Ariana var nämligen med i ett japansk morgonprogram som kallas för "Sukkiri" och där blev hon intervjuad & fick chansen att få uppträda för första gången i japansk tv. Jag är så glad över detta efter som att jag är själv japansk och att jag förstår vad de skriver om henne. Jag har väntat så länge för henne att komma till ett utav mina länder. <3
 
Jag älskar också hur hon beskriver japan som ett "sött land" och att hon aldrig vill lämna det. Aw. x)
 
Kram Kajsa 
 
Jag letade runt youtube för att hitta hela uppträdandet & pratet med Ariana och här har jag en video av allt;


                 





» Iris

Ariana är så fin! :)

Svar: Det är hon verkligen :) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-07 » 19:14:02
» Anna

Söt hon är!

Svar: Jag håller med c: /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-07 » 19:14:58
» Jonna

Fin blogg! Kika in på min!

Svar: Tack! :) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-07 » 19:19:07

omg så sööt hon är <3

Svar: jag veeet ♥.♥ //Hannah
Hannah & Kajsa

2014-01-07 » 21:36:48

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback