Cute Unicorn

Forgive yourself.

 
 
 
Hej, alltså det är Hannah som skriver dethär nu. Och jag måste bara säga att jag kan relatera till det här så otroligt mycket.
Det är kanske några som läser det här nu, som är min kompis IRL. Som inte vet dethär..
..Men jag har faktist blivit mobbad ett tag. I 3an och 4an.
Anledningen till detta är att jag alltid har haft sååå dålig hy. Hela mitt liv. Och det har jag fortfarande, och oj vad jag fortfarande kämpar för att få hy som alla andra.
Jag bar faktist mycket smink i 4an, i smyg, faktist. Som jag erkänner nu för första gången. Och när dom fråga om jag hade puder eller foundation på mig så sa jag
- "Nae, vad har du fått de ifrån?"
 
Men de var någonstans i slutet av 4an, där jag insåg att jag aldrig kommer se ut som alla andra. Och det var då jag gjorde som Ariana sa i den här intervjun - "Forgive Yourself".
Så då slutade jag att bära allt smink och så, för det är ju jag. Om dom inte gillar den jag faktist är - SCREW THEM!
 
Jag vet inte egentligen varför jag skrev allt dethär, nu när jag tänker efter så är det himla dumt :/ Men när jag såg denhär bilden så ville jag bara säga det..
Men jaja... The point is..
..Snälla, ta åt er av denhär bilden. Det är faktist våran grymma idol som säger det (♥).
 
Be happy with being you. Love your flaws. Own your quirks. And know that you are just as perfect as anyone else, exactly as you are. - Ariana Grande 2012
 
//Hannah
 
P.S, om ni undrar så är allt mycket bättre nu, jag går i en ny skola och allt är perfekt! :)





» Kajsa

Jag älskar detta! Jag menar - sålänge du tycker om dig själv så spelar det inget roll om vad andra tycker om dig. Tycker att det är sjukt stark av dig att strunta i vad de andra säger Hannah xx
/Kajsa

Svar: Men gud tack :)
Hannah & Kajsa

2014-02-25 » 20:03:14
» Tess

Så väldans söt är hon :)

2014-02-25 » 21:12:32

Lucka till med bloggen

Svar: :)
Hannah & Kajsa

2014-02-26 » 19:07:28

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback