Cute Unicorn

Nästa vecka får vi reda på tourdatum!

omgg nästa vecka så avslöjar ariana vilka länder och datum hon kommer till på hennes tour. Hon sa så här:
 

“I’m very excited, I’m announcing my tour dates next week. It’s my first world tour. And I’m so excited! I think it’s the first time I’ve said that.” 

 
Åhhh jag skulle bli SÅ himla glad om hon kom till Sverige!! Hon måste :c
Skulle påriktigt börja gråta xD
 
 
Vilka länder vill/tror ni att hon kommer till? :) <3





» Moa

Hej jag måste veta fort!! Vart bor ariana nu? hon kommer från Boca Raton men vart bor hon nu!? Tacksam för fort svar uppsatts i skolan!

Svar: Hoppas inte svaren kommer för sent :( Ariana bor i LA tillsammans med sin bror. Hon bor iett jättestort och jättegammalt hus som är över 100 år gammalt! //Hannah
Hannah & Kajsa

2014-08-26 » 11:02:45
» Moa

En till fråga... vad heter hennes mamma, hennes pappa och hennes syskon? osv tacksam för fort svar som sagt :)

Svar: Hennes mamma heter Joan. Hennes bror heter Frankie. Och hennes pappa är det ingen som vet vem han är förrutom dom såklart, jag tror att familjen Grande har haft familjeproblem och hennes pappa har heller aldrig funnits där för dom.
Hannah & Kajsa

2014-08-26 » 11:09:03

Hej vilken bra blogg du har! Kan du skriva på bloggen när ariana skriver vilka datum hon ska uppdatera på? Alltså kan duskriva datumen och lägga ut en länk till sidan hon la ut det på? Tack

Svar: Ja about, datumen kommer snart :)
Hannah & Kajsa

2014-08-31 » 07:59:11
» Indra

Jag vet faktiskt vad Arianas pappa heter, han heter Edward Butera. Och denna blogg är den bästa bloggen om Ariana som finns! ♥

Svar: oj, haha det visste jag inte! Vad kul!
Och tack så jättemycket, jag blir så sjukt glad av att du säger så! Det betyder jättemycket för oss ! :D ♥ Tack igen!
Hannah & Kajsa

2014-09-03 » 20:00:49

har arina grande några husdjur? hur många och vad heter dem? svara fort!!

Svar: Ja, hon har 4 hundar och dom heter Coco, Toulouse, Fawkes och Ophelia!
Hannah & Kajsa

2014-09-15 » 11:45:07

Ariana är i sverige nu. Tror jag för hon sjöng på idol sverige på youtube.

Svar: Jag vet! Inlägg kommer snart 😁
Hannah & Kajsa

2014-10-18 » 09:29:36

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback