Cute Unicorn

BREAK FREE MUSIKVIDEO

Innat, kl 3 på morgonen. Så släpptes videon till Break Free. Haha jag var så nördig så jag stannade uppe till 3 och väntade på att videon skulle komma :D hahah

Här kan ni se den :)
 
Lite bilder:
 Jag tycker det är grymt snyggt med alla hennes detaljer i pannan ^^
 
ariana is flyiiiiin' :D
 
wohoo, lite coola videoeffekter :)
 
Vad jag tyckte om videon:
+ Jag tycker det är en jättebra handling. Att hon är i rymden osv och "räddar världen" :D
- Är det bara jag eller känns denna video som det är lite mindre Ariana i.. asså jag menar att hon inte är riktigt sig själv. Eller? Är detta hennes nya jag? Eller är jag bara ute och cyklar :P
 
Vad tycker ni om videon? :)
 





» Eddie

Haha jag stannade också uppe haha! Älskar Ariana! Videon va bäst!

Svar: *high five*! Älskar den också :D
Hannah & Kajsa

2014-08-13 » 15:36:48

Jag tyckte att videon var dålig för alltså Ari var lite konstig. Det var nog en av dom sämsta musikvideon Ariana har gjort, ledsen att jag säger det men jag tycker det):

Svar: oj, jaha. Jag tyckte den var jättehäftig :o
Hannah & Kajsa

2014-08-14 » 09:18:19

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback