Cute Unicorn

Affischer och postrar

Hej!
Nu tänkte jag visa er några utav mina Ariana-saker jag har i mitt rum. Inte så mycket, men ändå, hihi. <3
(Förlåt mig för den dåliga kvaliten, heh. Det var svårt att ta kort).
 
 
Två normala postrar, tagna ur tidningen Glitter. En gammal och en ny bild på Ariana - kan du gissa vilken som är vilken? Jag tror att en är ifrån Sam & Cat och en ifrån Victorious.
 
Sen har vi mitt stora collage - vilket tog mig en lång tid att göra, då jag var tvungen att leta efter bilder på Ari, och sedan klippa ut dem och sen klistra in dem i ett vitt papper.
Men ja - vad tycker ni? Själv älskar jag den, hihi. Ångrar verkligen inteee att jag bestämde mig för att göra en sån.
(Sjukt dålig bild menmen, sorry, guys. :c)
 
 
Och igår gjorde jag ett mini-collage. Resultatet blev lite sådär - jag råkade klippa fel och satte lite saker konstigt. Men det blev ganska okej ändå. Ariaaaaanaaaa <3
 
 
Aja, det var nog allt för idag. Kom gärna hem till mig så kan du hjälpa med fler collages och bilder. :3
 
Kram Kajsa
 
 
 
 





» LOL48

Detta är min systers YOLO:O i

2013-09-09 » 19:24:58
» LOL48

Detta är min systers YOLO:O i

Svar: JAAA AHAHAHAH :oo /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-09 » 19:24:58

Fint <3

Svar: Tack. <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-10 » 17:37:10

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback