Cute Unicorn

Ariana lyckades

Hej!
Jag sitter och är sjuk just nu, haha. Men detta är en text ifrån mitt hjärta till våran Ariana, som snart har 10 miljoner fans. 10 miljoner, det är helt sjukt. <3
-
Ariana trodde på sig själv hela tiden - och hon gav aldrig upp. För länge sedan på Twitter skrev hon "Jag vill bli känd och uppträda på en stor scen samt träffa mina fans som Katy Perry" och gissa vad?
Hon lyckades med sin dröm. Hon klarade det. Våran Ariana klarade det.
 
Ingen förtjänar detta bättre än vad hon gör. Efter allt hon har gjort för oss fans är det vi som ska ge henne något tillbaka, ellerhur?
Hon är klar med sitt album som hon har jobbat i 3 år, hon har redan haft en utav sin egen turne, Ariana har varit och uppträdat för tusentals människor på Believe konserten. Och hon har nu, snart 10 miljoner på Twitter, 8 miljoner på Instagram och 1 miljon på keek. Det är otroligt hur tiden bara går.
-
Jag och Hannah älskar Ariana över allt annat, ja, och kommer att finnas för henne vad som än händer., och nej, ingen kan stoppa oss. <3
-
Kram Kajsa
ps; Ni får förlåta mig för denna otroligt konstiga text. Jag mår helt klart lite konstigt just nu. Tankar for upp och ner i mitt huvud, nu ska jag gå och göra något vettigt... säger vi).
-
 
#smileariana
#weloveyouariana
#Arianatorsloveyou
 
 
 
 





Bra blogg

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-22 » 09:09:31
» Saga

Hon är väldigt fin.

Svar: Jajamänsan. /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-23 » 17:11:55

Jättefin blogg, verkligen!

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-24 » 21:43:27

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback