Cute Unicorn

RIGHT THERE - MUSIKVIDEO

Hej!
Det är halloween idag (GLAD HALLOWEEN) och Right There musikvideon är äntilgen ute på youtube och den är helt perfekt. Om ni inte redan har sett den tipsar jag er om att se den direkt!
Hela videon är baserad på Romeo och Juliet, och Ariana (som bär en väldigt fin klänning i videon) spelar Juliet. Hennes motspelare, Romeo spelas av Patrik Schwassenegger. (: Det finns även en präst i videon och han spelas av ingen mindre än Big Sean som sjunger en liten del av låten.
 
I videon kan ni nog se ganska många människor, och vet ni vad? Om ni tittar noga tror jag att ni känner igen några utav människorna! Frankie (Arianas bror), Elizabeth Gillies (Jade i Victorious), Jones Crow (Aris fotograf), Isaac Calpito (redigerare av videon) och Opehlia (En utav Arianas hundar) är blandannat med i videon. Roligt, va?
 
Men ja, kolla gärna på videon och skriv här nere i kommentarsfältet vad ni tyckte om den! 
Jag älskar den, hoho. Ariana passar så bra som Juliet och jag älskar hennes klänning, helt klart.
 
Kram Kajsa ♡
 
   
 
 
 





» Molly

Så bra video.

Svar: Jag håller med, hoho. /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-31 » 07:40:08

Superfin blogg!

SV; Visst är den!

Svar: Hehe. ^^ /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-31 » 10:51:28
» Tess

Ariana är ju något av det snyggaste som finns *_*

Svar: Omg ja. *___* /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-31 » 12:32:52

jätte fin blogg! ♥

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-01 » 11:34:49

Låten är grym!

Svar: Ja, visst är den? <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-01 » 11:40:31

Grymm Blogg ni har! :D Jag ÄLSKAR också Ariana Grande HON E BÄST... :))))

Svar: TACK SÅ MYCKET! Jag älskar henne också :D
Hannah & Kajsa

2014-10-26 » 21:50:03

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback