Cute Unicorn

POPULAR SONG - DANCING W/ THE STARS

Hej!
Idag uppträddade Ariana tillsammans med MIKA låten "Popular Song" på Dancing with the stars. De verkade vara glada över att få uppträda tillsammans och Ariana har twittrat till MIKA "Happy I got to perform w my friend @mikasounds today. He's got the most joyful spirit. U make me laugh and your smile is contagious. ily." 
 
Ser ni hennes kattöron? Är de inte för underbara? Jag älskar dem! Ariana verkar också älska dem och har skrivit på twitter att hon kommer att ha på sig dem runt 2 månader varje dag och hon har bytt profilbild till en bild på henne som har på sig kattöronen och en söt tröja med en tjock katt på! Aaw.
 
Kram Kajsa 
(Ps; Jag har det superbra i Japan! Allting är super men problemet kommer väl bli att jag inte kommer vara så aktiv här. Men jag ska försöka mitt bästa och uppdatera den så mycket jag kan om det finns något att skriva om! )
 
                                      





» Freja

Ska lyssna!

Svar: Gör det! :)
Hannah & Kajsa

2013-10-24 » 07:33:34
» Shima

Wow! Alltså vilken fin röst hon har :)

Svar: Jag veeet! Den är såå mycket bättre live också :) //Hannah
Hannah & Kajsa

2013-10-24 » 20:16:32

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback