Cute Unicorn

NARIANA BILDER

Hej!
Ariana i London nu och hon kom hit för några dagar sedan, vilket ni säkert vet om ni kollar in Ariana's Twitter. Tyvärr har varken jag eller Hannah hunnit att göra ett inlägg om det. (Vi ber om ursäkt).
 
Menmen, till nyheten - Ariana har nämligen setts på London tillsammans med hennes nya pojkvän Nathan Sykes från The Wanted! De höll handen med varandra och de båda såg ut att vara väldigt lyckliga.
Jag hoppas verkligen att de går bra för de båda och att de håller ihop länge.
 
Kram Kajsa
(Ps; Jag ska försöka att öka på med nyheter och uppdatera denna bloggen så fort det finns något nytt att berätta om. Håll gärna utkik om du vill veta nyheter kring Ariana!)
 
Här kommer lite nya bilder tagna utav Nariana;
 
 
 
 
 
Så sjukt söta!
                                        
 
      
 
Ariana och Nathan med ett fan i butiken Topshop.
 





» Holly

Ariana är så sjukt vacker <3

Svar: Aw, ja <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-11 » 17:05:57
» Beyla

fiin blogg :)

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-11 » 19:22:17
» SVAR

This is SPARTA!!!!!!!

Svar: wtf är det för kommentar? haha /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-11 » 19:58:51
» Emma

Åh Gud va fina de är tillsammans! <3

Svar: Aw, ja. Jag håller med!!! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-12 » 21:25:33

HATAR ARIANA HUR KUNDE HON GÖRA SÅ MOT JAI

JÄVLA IDIOT

Svar: Ehm, ja. Du har nog missuppfattat allt. Ariana själv har erkänt att hon aldrig hade gjort något mot Jai. Hon var kompis med Nathan innan de gjorde slut, men det var inget mer. Jai kanske trodde det var något mellan dem, men det var det inte. Det som hände mellan dem är något som ingen utav oss vet, och därför tycker jag att vi alla ska sluta skapa drama om det. Jag säger inte att Ariana inte har gjort något, men att hata på henne och skriva idiot till henne här är så fel. Sjunk inte så lågt, snälla. Jag låter dig ha dina egna åsikter, visst. Men skriv inte ner dem här. Detta är en fanblogg till Ariana.. Inte en blogg där vi hatar på henne. Gå till en annan blogg och skriv ner dina kommentarer om Jai och Ariana där, inte här. Att skriva det här gör dig bara dum. Jag är trött på att ständigt höra hat om Ariana hit och dit. Låt henne vara. /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-16 » 18:35:53
» -

Jäkligt bra fanblogg!

Svar: Aw, tack ska du ha! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-10-19 » 12:53:18

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback