Cute Unicorn

grattis till farfar/morfar! <3

Det som jag inte gillar med det engelska språket är att det finns inget varsitt ord för morfar eller farfar, på engelska heter det ju "grandpa" men man vet ju aldrig vem dom menar då, haha

Jaja, skitit.
aris morfar/farfar fyller år idag! :D Eller så var det igår, det blir lite krånligt med amerikansk tid och så men aa..
ariana skrev en text till hennes morfar/farfar på både instagram.
Happy 90th birthday Grandpa, my favorite person in the whole world. I love you with all my heart. <3
Översättning: Grattis på 90-årsdagen morfar/farfar, min favoritperson i hela världen. Jag älskar dig med hela mitt hjärta. <3
 
Jag älskar hon och hennes relation med sin släkt, dom verkar älska varandra så mycket <3
 
Gammal bild från BelieveTOUR konserten på hennes morfar/farfar & mormor/farmor-
Dom är typ beliebers haha <3 sööööta.
 
Men nu tycker jag att vi alla hälsar arianas farfar/morfar grattis!
 
GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!
 
//Hannah





» Shima

Haha nä va gulliga!

Svar: Hahahah xD
Och tack för alla kommentarer vi fått av dig idag <3 jättesnällt av dig! //Hannah
Hannah & Kajsa

2013-10-24 » 20:14:41

Aw så sött! Grattis granpa Grande i efterskott. <3
/Kajsa

2013-10-26 » 10:30:28

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback