Cute Unicorn

Sneek Peek! - Last Christmas ♥

Ariana la ut igår på sin instagram, en liten sneek peek på Last Christmas som kommer ut om 6 dagar <3.
 
 
Det låter sååå fint tycker jag ♥

Jag måste säga, "Last Christmas" (av Wham!) är typ min favorit-jullåt. Jag och mamma brukar alltid spela den på hög musik när vi bakar pepparkakor hahah (ointressant).
Och nu ska ariana sjunga den. alltså jag känner på mig att detta kommer bli MER en amazing. Helt otroligt helt enkelt. Hahah.
 
Jaja, vad tycker ni om låten hittils? :)
 
/Hannah
 





» Tess

Myspys :3

Svar: Jajamänsan!! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-11-13 » 12:26:07
» Kajsa

Den låter helt underbar, Arianas röst låter så ahfoehoaufioer fint, jag kan inte.. Den kommer att vara beyond perfect allstå. <3

/Kajsa

Svar: jaa ♥.♥
Hannah & Kajsa

2013-11-14 » 16:56:40

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback