Cute Unicorn

ARIANA TILL BERLIN & PARIS

Hej!
Förlåt för dålig uppdatering ifrån mig. Men här är de senaste nyheterna om vad som händer hos Ariana just nu!
 
Hon har nämligen rest ifrån USA till Tyskland (Berlin) och därifrån rest till Frankrike (Paris). Här är några bilder hon har lagt ut på Instagram och tweets ifrån sin långa resa!

Jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt om det dyker upp någon intervju. (:
 
Kram Kajsa
 
översättning; God eftermiddag från Frankfurt @isaacboots @jonescrow allisopnjamiekaye #tyskland 💕
 
översättning; Det är 5 am i Tyskland, bara kom till Berlin och jag upp godkänna alla låtar för min jul EP som får skickas till mastering ☺️💓🎻❄️⛄️💕🎄
 översättning; Somna på bussen till Paris lyssnar på regnet efter att titta på flera gamla avsnitt av Gossip Girl #innehåll
 
Vad är bättre än en liten söt selfie tagen av Ariana?
 
Ariana vid sin balkong i sitt hotell i Paris. Visst är hennes outfit underbar?
 
Ariana som blir intervjuad i Paris.
 
En bild ifrån musikstationen i Tyskland, där hon träffade denna sötisen vid namn Emma!
 
Och den sista bilden, när hon provar tysk öl för första gången. Naw, är hon inte för söt?
 





Jättefin blogg ! :D

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-19 » 20:00:32

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback