Cute Unicorn

GOD JUL!

Jag och Hannah önskar er en riktig god jul! 
 
Vad fick ni i julklapp? Själv fick jag Yours Truly albumet, wiiiie! Jag är så glad över den. Albumet går tyvärr inte att köpa i Sverige och det enda sättet att få den på är bara att beställa ifrån nätet. :)
 
Kram Kajsa 
 
 
En julhälsning ifrån Ariana till er;
(översättning; God jul till dig & dina familjer, jag älskar er alla väldigt mycket.)
 
Här är också några foton som Ariana har lagt ut på sin instagram;
Kolla vilken stor gran de har!
 
Aw, en till kyss på söta morfars kind!
 
Farmor får man inte glömma heller!
 
Jag är kär i denna bilden, omg. Ariana är så sjukt fin i den <3
 
Och en sista bild på söta morfar Grande!
 





» Tess

Maffig julgran dou ;)

Svar: jaaa ;) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-25 » 13:27:05

jag älskar ariana grande <3 <3<3 my idol

Svar: sanna häär!! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-25 » 17:24:47

God jul!

Svar: Tack, detsamma! :) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-25 » 17:41:08

Mysigt<3

Svar: Jaa, absolut <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-05 » 20:08:44

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback