Cute Unicorn

Ari i cosmopolitan

Hej!
Två tidningsuppslag på en månad? Omg, jag fangirlarr!
 
Ariana är nämligen på framsidan i tidningen Cosmopolitan nu också, woo. Och jag kan säga en sak; Jag älskar photoshoten. Ari ser helt amazing ut på alla fotona och jag vill så gärna se mer om vad som står om henne i tidningen. Jag älskar hennes girly look. Samtidigt som hon ser supersöt ut ser hon lite mer vuxen ut, förstår ni hur jag menar??
 
Kram Kajsa 
 
Framsidan. Åh, vad Ariana ser fin ut :')
 
OH.MY.GOD. <3
 
Hon ser så vuxen ut!!
 
*-*





omg hon ser så sööt ut <3

Svar: ellerhur <3 /kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-01 » 12:22:45
» Anna

Söta bilder! <3

Svar: <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-03 » 16:48:15

Modellen, fab <3

Svar: Jaaaa <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-05 » 20:07:58

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback