Cute Unicorn

ARIANA VANN AMA'S

Ja, Ariana har vunnit priset "New Artist Of the Year" och på sin VEVO-kanal har dom lagt ut hennes tal!
 
Jag måste säga att detta var det bästa och roligaste talet EVER!
Jag älskar hur hon bara: - Min mamma gjorde den här saken till mig så jag inte glömmer någonting *tar upp en lapp ur behån*
Tusen tack till alla som röstat och ja, hon är helt klart en värdig vinnare :)
 
/ Hannah
 
 
 
 Hon uppträdde också sången "Tattoed Heart" på scenen och här en är till video;
 
           
 
Och.. sist men inte minst... Några bilder på Ariana. Visst är hennes klänning fin?
 
Så himla perfekt <3
 
Aw, sötnos x)
 
 
Jag älskar hennes outfit! Kan ni förresten se ändringen i håret? ^^





» Kajsa

Naw, hon är så underbart söt. :) <3 Lägger till lite bilder & videos i inlägget ^^ Kramkram!

/Kajsa

Svar: Gör det ;)
Hannah & Kajsa

2013-11-25 » 15:24:32
» Tess

hahah oh that speech xD

Svar: Jag dog. xD /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-05 » 20:58:19

Hahah, du gillar Ariana :)

Svar: Jaa, verkligen! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-06 » 16:04:54
» Anna

Åh vad bra hon sjunger!

Svar: Det gör hon verkligen!! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-03 » 16:47:07
» Emma

Hon är duktig på att sjunga! :o

Svar: Det är hon verkligen!! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-01-03 » 19:08:09

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback