Cute Unicorn

Duett med Liz Gillies

Hej!
Ariana tweetade detta på Twitter idag...
 
(Översättning; Så glada för min duett w/min begåvade bf @lizgillies att komma ut på tisdag... vi har gjort en cover av Santa Baby och jag kan inte vänta att låta er höra)
 
Yayayay, äntilgen! Redan på tisdag planeras Ariana och hennes bästavän (som ni nog säkert känner som Jade ifrån Victorious), Elizabeth Gillies ska göra en julcover. Jag kan verkligen inte vänta tills jag får höra covern, ska bli superkul. Är så taggad. <3
 
Kram Kajsa 
 
Oh, och här är en cover inspelad julen 2011 av Ariana och Liz;
 
              
 
Edit; Här är Santa Baby! Njut av låten :)
 
 
 
                          





» Erica

Hon är väldigt bra på att sjunga! :)

Svar: Ja, visst är hon! c: /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-21 » 20:15:00

omg vad bra låt och vilka bra röster finns det någån bättre röst en dom 2

Svar: Japp (: /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-12-25 » 19:30:19

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback