Cute Unicorn

Ariana & Taylor Swift Mashup!

Hej, jag kanske inte har berättat det...
Men jag har faktist en kanal på youtube, där jag lägger ut mina mixade låtar som jag har gjort. Asså mashups.
Om ni inte vet vad en mashup är så tar man 2 eller flera låtar och blandar/mixar ihop dom till en :)
 
Och typ för två veckor sen började jag att mixa två låtar, The Way av Ariana och I Knew You Were Trouble av Taylor Swift :)
Jag mixade ihop dom två till en låt. Och resultatet blev...
...inte så bra :P Hhaha
Men jag bestämde mig för att ladda upp den ändå.
 
Men det var inte bara låtarna jag mixade ihop, utan videosarna också!
Och det var det som jag tror förstörde hela alltet. Så ni får gärna lyssna på låten UTAN att kolla på videon. Bara ett tips - det blir säkert bättre då haha :P
 
Men ja, somsagt det här blev JÄTTEDÅLIGT. Och inte för att skryta eller så, men jag kan såå mycket bättre haha.
 
 
Om ni gillade den, kolla gärna in mina andra mashups som ligger på samma kanal som denhär. AwesoMe :)
 
Skriv feedback till mig i kommentarerna! Och ni får sjukt gärna tipsa några låtar som jag kan mixa ihop! :D
 
//Hannah





» 1214

vad duktig du är

2014-02-16 » 21:18:11

Fin blogg du har!

Svar: Tack. :) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-06-04 » 19:29:07

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback