Cute Unicorn

Ny musikvideo - Bang Bang!

Ni vet Ariana's nya låt Bang Bang? Om inte, klicka här för att komma till inlägget där jag skrev om den.
 
Deras nya musikvideo släpptes bara för några timmar sen, och det har inte ens laddats upp på youtube än - utan just nu kan man bara se den på MTV. Den håller säkert på att laddas upp nu.
 
Om ni vill kolla på videon: klicka på bilden neranför :)
 
 
+/-

Jag tycker att videon passade till låten jättebra, så att låten tillochmed blev bättre!, enligt mig.
- I denna video ser jag en helt ny Ariana, och jag för mig kommer det ta ett tag att vänja sig :) OBS TA INTE DETTA PÅ FEL SÄTT HON ÄR FORTFARANDE MIN ÄLSKLING OKOK?
 
Vilka håller med? :D
 
 






Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback