Cute Unicorn

Ny singel - 'Problem'

Hej.
Omggg, I have some exiciting news..

Ariana kommer att släppa ut sin nya singel (ft. Iggy Azalea) "Problem" om åtta dagar och jag kan inte ens beskriva hur mycket jag vill lyssna på låten redan nu. ;w; förra gången vi fick ny musik ifrån ariana var nu vid november och jag är så glad att vi äntilgen får höra lite nytt ifrån henne. Hurra för Arianas nya singel som kommer ut 28:de April!
 
Är ni spända inför Arianas nya singel som kommer ut om 8 dagar? :)
 
Kram Kajsa
 
#8DaysUntilProblem
 
Denna bilden gissar vi att är omslaget till den nya singeln.. omg. Ariana jag dör ;w;
 
Denna bilden var postad av Ariana på instagram. :] <3
 
 
 
 





» Zara

Hahahaha, jag råkade läsa "Problem" som om det stod på svenska, så jag bara "whaaaat? hon är ju inte svenska hallå"

Svar: Haha, aw. :) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-05-21 » 09:11:08

Riktigt smart att blogga om en kändis , kul att läsa :3

Svar: Aw, tack. :D <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2014-06-04 » 19:27:44

den är väldigt bra faktiskt'1

Svar: Jag vet! //Hannah
Hannah & Kajsa

2014-07-18 » 23:18:30

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback