Cute Unicorn

NARIANA

Hej!
Det var lite snack nu ifall Ariana och Nathan Sykes (ifrån The Wanted) dejtade varandra eller inte, men nu, äntilgen vet vi sanningen - för de har faktiskt erkänt det hela på Twitter...
De dejtar varandra!
 (översättning;  Så antar jag att det är uppenbart nu... 🙈 tack till alla som är så härligt. Jag är så glad ❤️ #menviärlivrädda #dödamiginte #ellerariana)
 
 

Jag vet personligen inte vad jag ska kommentera om detta. Jag shippar väl 'nariana' (som nathan och ariana kallas tillsammans), men jag shippar nog 'jariana' mer. Jag saknar faktiskt Jai lite. De var perfekta för varandra, liksom. :(
Nu är det kaos på Twitter om vem som shippar vem & vem och varför Ariana valde Nathan nu efter Jai och folk som klagar jämt över det nya paret vilket är extremt irriterade enligt mig - om Ariana är nöjd är det väl okej?
Om Ariana är nöjd med Nathan, så är jag väl det också. Jag vill inte göra henne ledsen.
Om hon tycker om Nathan - let's go for it. Hoppas att de håller sig tillsammans länge och Ari blir lyckig tillsammans med honom. Hittils ser det bra ut för de båda. <3
 
Vad tycker ni om detta? Shippar ni det nya paret eller vill du ha tillbaka Jariana? Berätta!
 
Kram Kajsa
 
Ariana och Nathan sågs på Disneyland tillsammans för någon dag sen. :')
 
Det nya paret tillsammans på scenen, aw.
 





» Selma

ÄNTLIGEN ÄR DEM IHOP! thank god!

Svar: Awaw. /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-25 » 16:14:24
» Selma

Kan du göra en blogg shoutout till mig? skulle bli skiit glad!!! :D

Svar: Vet inte, kanske. :D /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-25 » 16:15:11
» Jonna

Så fin blogg

Svar: Tack! /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-26 » 16:06:59

Åh, de såg ju jätte gulliga ut tillsammans :)

Svar: Ja, hihi. :) /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-26 » 20:36:20
» alma

Grattis till dom! <3

Svar: <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-27 » 17:31:34

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback