Cute Unicorn

Imogen Heap tweetade ari

Som ni kanske inte visste (xD), så beundrar Ariana Imogen Heap så mycket, kommer ni ihåg "Just For Now"-covern ari gjorde för ett tag sen? Den låten är från Imogen :)
Värt att kolla videon, i alla fall i början. Så grymt häftigt <3
 

Nu var det så att igår så tweetade Arianas idol Imogen Heap henne.
 
Tänk er själva om Ariana skulle tweeta er, det var nog så det kändes för henne :D
Ariana svarade ju såklart, som vilken normal människa som helst skulle göra :P
 
 
Himla coolt att hon fick en tweet av sin idol <3
 
Vad skulle ni göra om er idol tweetade er?
 
xoxo HANNAH





» Kajsa

Hm, du, svår fråga..
Jag hade nog förmodligen hoppat runt i rum så att det dånar över hela huset, sen skulle jag bomba HELA min kiklista med "hdeijfeiojfneuhfijniojepokfieji" och en bild på när Ariana tweetade mig. Sen skulle jag nog också sitta och gjädjegråta resten av veckan. <3
-
Mitt sätt att fangirla, haha åh <3

Svar: Hahah naaw <3
Hannah & Kajsa

2013-09-21 » 17:34:10
» becci

om Ariana skulle tweeta mig skulle jag typ dö. Jag skulle bli helt galen och springa runt i hela huset. Sen skulle jag bara ligga på golvet och gråta. fyfan jag skulle bli helt överlycklig! :D :D

Svar: Åh, samma här <3 /Hannah
Hannah & Kajsa

2013-09-21 » 20:11:20
» Emma

Fin blogg!

Svar: Taaaack. c: /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-22 » 09:05:39
» Saga

Har inte twitter men ja jag skulle bli superglad om min idol skrev något till mig ^^

Svar: Åh, ja. <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-23 » 17:08:00
» jenny

ariana grande följer min kompis på twitter! :D

Svar: omfg, hur??? /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-23 » 17:08:42

hon är så fin och riktigt duktig både inom sång och skådespelande

Svar: Aw, ja, jag håller med! Roligt att du tycker så. (: /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-24 » 17:31:28

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback