Cute Unicorn

#ArianaTo10Million

Hej!
För någon timme sedan tweetade Ariana detta;
(Aaaah #ArianaTo10Million är en trend! Tack så mycket, ni är de sötaste någonsin.. Planerar något speciellt för alla er när jag når 10 miljoner. Älskar er)
 
Omgomg, jag ligger typ och sprattlar. En överraskning, något speciellt? Behöver veta nu, gash. En till followspree, en youtubevideo, vad kan det vara? Åhåhå, vad jag vill vetaaaa. <3
-
Förresten..
Är det inte så sjukt vad tiden går snabbt? När jag gick med på Twitter (Maj 2013) hade Ariana ungefär 6-7 milljoner, och nu har hon snart 10 miljoner. 10 MILJONER. Hur mycket är inte det egentilgen? Så sjukt. Undra hur många följare hon kommer att ha om några år. :o
Jag är så glad över att folk börjar ge henne uppmärksamhet, verkligen. Det är helt amazing, men fansen kommer att öka mer och mer. Då blir det svårare för Ariana att kunna kommunicera med sina arianators, som hon brukade göra förr. Jag menar, tänk dig hur svårt det kommer att kunna få en 'follow' ifrån Ariana i framtiden - när hon kanske har 20 miljoner eller så.
-
Jag vill att hon ska vara våran lilla hemlighet, men ändå inte.. Jag vill att folk ska ge henne uppmärksamhet, dock inte för mycket. Jag säger inte att hon har förändrats, nej, för det har hon inte gjort. Jag vill att hon ska vara den hon är nu och har alltid varit - den snällaste, finaste och sötaste personen i hela världen som gör allt för sina fans. <3
-
Vet inte om det jag skrev var bra eller inte och om Hannah håller med över huvudtaget, men ja, behövde få detta ur mig. (det bara kom ut ur mig, det var inte ens meningen att jag skulle skriva detta, oops).
Jag hoppas verkligen att Ariana inte glömmer alla gamla fina minnen med sina fans hon har haft.
-
Ger dig en guldmedalj om du läste allt. c:
 
 
Kram Kajsa
Ps: Jag ändrade min 'acc design' på Twitter nyss. Checka och du är bäääst, puss (@arianaloveeerr)
 





» Alma

Låter spännande 😄

Svar: Ja, verkligen! <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-15 » 16:16:10
» ####

10 MILJONER!!!!! 😈😈😈😈
(Jag har 2 miljoner subs)










Lol

Svar: nej axel du har typ 1??? hahaha <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-16 » 19:44:26
» Molly

Spännande!

Svar: Jao. <3 /Kajsa
Hannah & Kajsa

2013-09-17 » 21:04:50

Kommentera inlägget här!:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥Din email :): (publiceras ej)

Har du någon blogg eller hemsida? :D Let us know!!:

♥Din kommentar <3:

Trackback